13december lucia

Shoo bloggen! Jag sitter här hemma hos Anna nu. Var på lusseinnebandyn igår. Lusseinnebandyn går ut på att man är med och spelar innebandy hela natten- eller så är man och kollar på. Typ halva sandviken är där. Men vi var bara där en stund. Sen gick vi och satte oss på någon trappa. Lite folk kom och jaa. Sen skulle vi hem till Anna och kolla lite på film. Vi skulle gå tillbaka senare, men det blev det ju som det blev med. Vi satte alarm på klockan kvart i fyra, och skulle gå tillbaka då, men klockan ringde ju såklart inte så vi missade hela skiten. Jaja så vart det med det i alla fall.

Nu sitter vi här och jag ska snart gå hem. Det var ju inte planerat att vi skulle sova här, så jag har ju liksom inget med mej. Jag sitter med morgonfrilla och samma kläder som jag sov i. Jag har inte borstat tänderna men däremot har jag ätit hur mycket godis som helst. Jag känner ju mej jättefräch.

Igår köpte jag även lite julklappar. Hur skönt som helst att ha det avklarat före tredje advent. Nu ska jag sticka i allafall. Glad lucia eller hur man säjer. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0