17december

Hejsanhoppsan! Idag har jag haft SO prov, det gick nog ganska bra, bättre än vad jag trodde det skulle gå iallafall. Sen på NO:n hade vi vädervernissage. Hahah NOläraren är ju för skön alltså! "hmmm hur ska vi redovisa det här arbetet... JA! Vi har en vädervernissage med lite cider, salta pinnar och mingel". Thaha. Det blev det också. Fast det blev ju lite ostbågar, popcorn, jordnötsringar och chips också. Sen var det idrott, basket och jag var närvarande! Huhuhu way to go. Nästa termin ska jag vara med på alla idrottslektioner. Försöka iallafall. Men nåja, nog om skolan nu.

 På kvällen kom Emelie, Sophia och Sara hit. Vi var allmänt onormala as usual. Underbara ungar dedär. Nu är klockan ganska sent med tanke på att jag börjar 8.00 imorgon. Smisk på mej! Men aschk, det är ju bara två dagar kvar till jullovet så jag får väl klara mej tills dess. Ska bli så otroligt skönt med jullov asså. Nu hoppas jag bara att det blir lite kallare och att det kommer riktig vit snö istället för dethär slasket. Ses någon dag. Puss♥


Kommentarer
Postat av: Gynning

Vill också ha snö!!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-12-18 @ 22:27:12
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha ja vera är ju klockren! ;)

2008-12-22 @ 21:42:33
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0