1december Död? Njae..

Hej alla! Ni måste undra om jag är död. Det är jag inte har bara inte orkat blogga på ett par dagar. Jag har hunnit klippa lugg, (blev ganska nöjd bara att det inte känns som mej, ska nog spara ut.) sen har jag haft dansuppvisning vilket gick ganska så bra. Vi var utklädda till galna vetenskapsmänn med vita labbrockar, vit-gröna i fejjan, labbglasögon och tupperat hår så att det stod upp. Sorgligt nu. Ingen dans förns i januari. Buhu. Plus att vi inte får träna nå mer på den här dansen som var kul.

Första december idag ifall någon har missat det. Snart är det jul! Hur najsibajsigt som helst. Har ställt fram ljustakar i fönstren och i morse kollade jag på julkalendern. Spelar ingen roll hur gammal jag blir,, kommer förmodligen alltid kolla på det.

Idag hade vi återbesök på gammla skolan. Träffade typ inte så många som man hade hoppats på men det var kul att se allt igen. Känns konstigt att komma tillbaka nu.

Men nu ska jag gå, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0