21 december, danföredan före dopparedan :D

Hej! Här sitter jag och har tråkigt. I dag har jag inte gjort så mycket heller. Typ bara bakat knäck :) JAg är mästare på det! Dom blev asbra, förutom att botten på  knäckpappret inte gick att ta bort. Men det är ju papprets fel, inte mitt, ellerhur? Men som vanligt tog dom slut på två sekunder i det här huset -.-  Vi är kanske sveriges glupskaste familj? Aja i alla fall. 

Nu kan jag inte ta mej någonstans och hitta på något med någon heller för min cykel är snodd av någon jäkla tattare. Sen tänker inte någon skjusa mej heller. Kul liv? Och jag vill liksom inte gå i det här mörkret. Oj vilket kul jullov man har. Umgås med familjen. Vilken kväll! Men jaja nu ska jag inte skriva nå mer för jag är sur. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0