26december

Tjotjenahejsan! Allt är bra med mej i dag. Har varit med Emelie i valbo och shoppat loss i dag. Blev et par mjukisbrallor som ser ut lite som jeans på något sett. Sen har jag köpt puder och en puderborste... hmm okej att säja att jag har shoppat loss kanske var lite överdrift då. Men det var dom dumma affärernas fel. Eller så var det tidningens. För det stod där att det skulle vara öppet till sju. Självklart var det ju bara öppet till sex. JAG VILL HA JEANS-TAJTS!!!!! Dom tog ju tyvärr slut i min storlek precis innan jag skulle köpa dom. Skandal.

Imorgon ska jag fira min lillasyster. Hon blir hela fem lilla snorungen. Grattis till Ebbanbebban :) Nej men nu ska jag tänka på att sluta. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0