31december Gottnyttår

Tjena! Det här blir förmodligen sista blogginlägget för iår. Nyår ska jag fira med Sofie, Hannah och kanske någon mer. Men dom flesta har andra planer. Har kanske frågat 20 pers och ingen kunde.Menmen.

År 2008 har hänt både mkt och lite saker på samma gång. Jag har bytt skola och därmed skilts från gammla klassen som jag har gått med i 8 år. Men nya skolan trivs jag hur bra som helst på. Har träffat nya kompisar och gillar i stort sett hela min klass. Jag har slutat på fotboll och börjat på dans, vilket bara var lyckat. Resor har det inte blivit så mycket av tyvärr. Inte så långt i alla fall. Det har väl blivit stockholm 5-6 gånger. Och köpenhamn en gång i sommras.

Det var en väldigt liten del av mitt 2008, men nu orkar jag inte komma på mer saker. Nu ska jag gå, men gott nytt år på er. Ta det lungt nu. puss♥

P.s Jag blev inte brunett. Min själ och min hjärna är blond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0