Bit in på 26december

Hej! Här sitter jag och är uppe försent! Min jul har varit ganska bra. Många julklappar är ett plus. Ingen julstämming alls är ett minus. Men det vart dom vanliga grejerna. Kalleanka and the shit. Julklappar har jag som jag tidigare nämnde, fått en hel hög av. Bland annat en hamster. Hahha min högsta önskan när jag var 9? Thahah nejdå, det var kul nu också. Hamstern har jag döpt till Phoebe. Klart man väljer ett namn ur underbarase vänner! Sen har jag även fått en cykel, 2 tunikor (bland annat min efterlängtade ullakjol!), moneymoneymoney, björngustavsson filmen, en vänner säsong ( Nu har jag bara 4 kvar sen har jag alla!), en plånbok, mössa, morgonrock, ljuslykta. m.m . Kom inte på allt nu. Men juste! Jag fick boken som filmen twhilght är baserad på. "Om jag kunde drömma" heter den. Kulkul. Även fast jag inte läser så mycket, inte med jämnförelse med några år sen, måste man ju bara läsa den! Nej men nu ska jag dra pöllorna. Puss♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0