yo

Hej! Var ju som sagt i stockholm idag. Var jättemysigt med alla julgrejer. Synd bara att det inte var någon snö. Då skulle det liksom ha varit mysigare. Jag har kollat i affärer hela dagen. Det är något som jag aldrig får nog av. Plus att det finns så mkt roligare affärer i stockholm än här. Om dom bara kunde slänga hit ett monki eller något skulle det bli betydligt mycket bättre. I nuläget har vi typ tre klädaffärer. Askul? Nej. Hahah kolla det här hittade jag på designtorget:
Hahahah x'D Det var säkert ingen som tyckte det var kul, men för mej som är fast i kissochbajs-åldern är det nästan höjden av humor :D Jag vet jag är onormal. Sen tyckte jag den här var så fin så att tomten fick köpa den åt mej:
Den kommer från Zara och kommer nog bli asfin med ett midjeskärp eller ett band. Men den ser tyvärr fulare ut på bilden än i verkligheten. Nu fick jag in lite modeblogg här också. Det var ju bra. Nej men nu ska jag göra meningslösa saker på datorn en stund. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0