16november idg och igår

Godmorgongodmorgon! Nu har även jag vaknat och är pigg som en lärka. Dagen i dag måste jag tyvärr ängna åt massor av svenskaarbete, eftersom att våran lärare typ gav oss hur mycket för mycket jobb som hälst. Ajdå.

Lite om igår; Började med att vi stod och hoppade på lilla studsmattan på stan i mörkret, allihopa utom Sofie som var fotograf. Sen stack vi vidare till american, där jag åt en hel portion underbara mozarella sicks, trorts att jag hade blivit gödd hemma hos farmor tidigare. Sen bor det av till ica maxi, där gick vi runt i en evighet och kunde inte bestämma oss. Men till slut så var vi lite nyttiga, så jag och Sara delade på en mango. Sara och Sofie köpte fysalis och Anna som inte var lika nyttig köpte en chokladkaka och en cola. Sen stack vi hem till Jossan där gjorde vi massor av saker. Där såg jag på Mamma Mia för tredje gången. Åh den är underbaaaar :D Mysigmysigt var det, den måste vi göra om brudar! Bilder kommer kanske sen någon gång om jag orkar, hehe. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0