1november tiden bara flyger.

Är det verkligen redan november? Det känns som att tiden bara flyger förbi. Det känns som att man nyss var på stranden iförd bikini och badade tills händerna mera liknade russin. Det känns som att vi lärde känna nya klassen förra månaden. Sen känns det som att snön kom tidigt. Men den kom sista dagen i oktober vilket knappast är onormalt. En halv termin sedan vara det jag för första gången gick på en annan skola än vallhovskolan och återigen var minst på en skola, inte störst och duktigast längre. Men minst och räddast var jag. Men nu har jag vant mej. På skolan känner jag mej nu så hemma så jag lika gärna skulle kunna gå dit i pyjamas. Skäms inte för någon.

Idag var jag och köpte vinterjacka. Det har tidigare varit omöjligt. Har inte hittat en enda som jag ville ha. Men nu helt plötsligt hittar jag flera stycken. Det blev en lila sak med massa grejjer på. Bilder kommer sen. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0