22november Järbo och idol

Hejsan! Förlåt att jag inte bloggade något i går. Hoppade på bussen till järbo med Lisa efter skolan och när jag kom hem var jag alldeles för trött. Hade kul i järbo i allafall, förutom att jag frös ihjäl på slutet. Innan dess var vi på ungdomsgården där, och var på någon isrink (heter det så?) och gled omkring på isen i mörkret med folk. Trevligttrevligt.

Missade idol igår. Håller därför på att kolla på klippen nu. Alice är kvar i alla fall. Jesjesjes. Hoppas hon kommer tvåa, eftersom att tvåorna inte behöver göra sitt debutalbum så fort, och därför brukar det vara lite mer genomtänkta och seriösa låtar. Åh! Sitter just nu och lyssnar på Robin Bengtsson. Han var ju riktigt bra! Sen att Anna åkte ut var ju lite synd, inte för att jag är en av hennes största fans, men jag tycker verkligen att hon förtjänar Johan Palms plats. Enda anledningen att han sitter kvar är ju att han har massor av tjejer som röstar på honom för att dom tycker att han är snygg. Jag tycker inte att det är något bra sett att komma till finalen på.Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0