6november Jag och Sofie är coolast!

Hej! Vad konstigt! Jag har inte lagt in något på hela dagen :S Men nu håller jag på, vilket jag hoppas att du förstår. Annars borde du söka hjälp ;)  Nerå, skojja bara. Idag har jag varit i skolan. Massor med lektioner. Inte jättekul. Men det var en kul dag endå! Jag och Sofie är liksom alltid lite deng i huvudet på torsdagseftermiddagarna. Vi gick till ica, där köpte vi en varsin läsk. Utanför finns det en lyktstolpe som man kan öppna kapsylflaskor med. Det gör man genom att banka kapsylen ett par gånger mot en grej som har lossnat. Såhär fint öppnade jag våra
 Den längst till vänster är min (a) Sofies slog jag av halva halsen på x) Men den smakade så bra endå tyckte hon.

Sen kom Vera, som är lärare, hon bah; Vad är det som är så roligt? Vi berättade och hon bah; Felicia du får inte vara så himla hårdhänt! ( jag vet, det var inget kul med det men i stundens hetta var det endå så att man satte halva läskflaskan i halsen). Sen gick hon in och skulle handla. Vi stog kvar, och gissade på att hon skulle köpa en vattenmelon eller en megastor godispåse. Sen kom hon ut, och vi stog fortfarande och asgarvade. Hon hade köpt mandariner i massor och en påse naturgodis. Då hade vi ganska rätt endå eller hur?

Sen var läraren som vi hade efter jättesur. Får man inte vara glad eller?

Senare var jag på träning. Gick bra. Imorgon har vi franskaprov. Fy så drygt. Jag ångrar lite att jag tog franska. Spanska verkar roligare och lättare.

Men nu tänkte nog jag kila. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0