8november Stockholmich...

Tjea! Var i stockholmmishh idag, vilket är anledningen till att jag inte har hunnit blogga. Vi var och kollade i lite affärer, för min del köpte jag en lila tröja på monki. Åååå ajlöv monki. Sen köpte jag farsdagpresent till papsen som han får i morgon. Det blev en chokladask. Visst är jag fantasifull endå? Men vi hade faktiskt bråttom. Så jag skyller på det. Så himla svårt att köpa present till killar och gubbar. Vet man inte vad man ska köpa till en tjej eller tant är det liksom bara att köpa lite badkulor eller bodyloiton. Sen är jag faktiskt sämst på att köpa presenter också. Dom flesta brukar få lite plockgodis eller något av mej. Nej men nu åter till stockholm. Visst är dom trevliga där? Mycket mer än i Sandviken i allafall. Sen är det mycket folk ute vilket jag älskar. Där skulle jag allt gärna vilja bo. Hötorgshallen älskar jag! Åt något mycket starkt men mycket gott i dag. Mums! Men nu ska jag fundera på annat. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0