13 snart 30

Hejsan! Hängde med Sara och Emelie. Vi visste verkligen inte vad vi skulle göra först, utan gick runt i vallhov och höll på att skratta ihjäl oss. Åååh vad kul vi hade! Sen gick vi in på jysk(?) och provade soffor(????) höhö vilket liv man kan ha alltså.  Jaaa... vi blir så när vi inte vet vad vi ska göra . Sen stack vi hem till Sara och bestämde oss för att kolla på film. Vi kollade på ``13 snart 30``. Den var ju bra faktiskt. Konstigt att jag inte har sett den förut, det känns som en sån där film som alla har sett. Av mej fick den tre bin. Haha skojja bara. Under tiden satt jag och åt upp allt Saras godis-.- Sällan glupskast? Nu är jag så mätt att jag klarar mej i tre veckor framöver.

Japp så ser den ut. Lägg märke till Saras snygga hand också. Haha. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Den filmen är bra :D

Din blogg oxå!

2008-10-26 @ 22:14:09
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Matilda

Den där filmen är super bra.

Och din blogg är super fin ! <3

2008-10-27 @ 10:08:06
URL: http://jaghetermaatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0