26oktober

Hejsan! Vaknade klockan elva i dag, eller... Jag vet inte. Ska man ställa om till vintertid nu? Jag har liksom inte riktigt fattat det där än.Min dator klocka står på 12, mi vanliga står på 1. Krångligt. Vet inte vilken man ska gå efter.

Idag känner jag faktiskt för att vara nyttig (?), inte sitta här som en soffpotatis hela dagen. Har suttit inne hela helgen med godis,popcorn och läsk. Nej lär gå ut sedan.

Hmm... tio grader visar termometern. Är det för kallt med tajts mån tro? Känner för att ha min lila tunika, från HM. Men bara om jag inte fryser ihjäl på kuppen. Det skulle liksom inte vara så kul. Inget jag känner för att göra direkt. Frysa ihjäl alltså.
 
Japp såhär tänkte jag se ut. OBS mobilkamera kvalite, inte världens bästa.

Men nu ska jag sticka, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0