29oktober All night den här gången!

Godmorgon på er! Nu är jag vaken och sitter här och lyssnar på musik. Mysigt det. Ikväll ska Sofie sova här då ska vi kolla på heroes hela natten. Yey. Vi skulle göra det en gång förut, men då råkade vi köpa godis för alla pengar vi hade med oss. Så vi hade inte råd med cola eller något annat med koffein i. Då slocknade  vi som små ljus vid halv 2 kanske. Men den här gången blir det hela natten! Eller hur Suffen?

Idag har jag börjat städa mitt rum. Jag försökte få bort allt som jag och mina frieands hade ritat på spegeln med kajal, mascara och läppstift, men tyvärr var det  omöjligt att få bort vissa grejer. Jag har  tillexempel två blåa prickar mitt på spegeln. Vackert! NOT. Men nu ska jag dra, puss♥


Kommentarer
Postat av: Bea

ja californien är nice :) allt bra med dig ? kram

2008-10-29 @ 14:10:33
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Alina

hejhopp ha en fin dag! :)

2008-10-29 @ 14:14:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0