31oktober snöfall

Morrn! Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade tjugo i ett idag. Lite försent men i alla fall. Jag gick ut till köket för att fåå något i magen. När jag stog där och bredde min macka så råkade jag slänga en blick utanför fönstret. DET SNÖAR!! Sen gick jag ut och gjorde en snöboll. Både bra och dåligt med min mening att det snöar. Hatar slask. Man får ju hoppas att det aldrig blir det. Men nu får jag ju plocka fram min nya vinterskor, Jippi!

Annars blev det inget stan för oss igår. Vi orkade inte ta oss dit i iskylan. Inte så konstigt att det var kallt med tanke på dagens snöfall. Vi ska hitta på något nu istället. Sen har jag en ren undran:  Är det halloween i dag`?

Men nu ska jag klä på mej och sminka mej så att tjejerna inte behöver vänta i fem ljusår som vanligt. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0