Alice är kvar- Felicia är glad! (varning för överdrivet idolprat)

Hejsan, hängde med Emelie och Sara, satt och glodde på tv hela kvällen. Nu har vi fyrkantiga ögon hela bunten. Yes, yes YEAS Alice sitter kvar. Hon var sååå bäst. Ajlåvehöör! För övrigt var Anna bra i kväll. Hon är typ tiotusenniohundrasjuttiotvå gånger bättre när hon sjunger snabba låtar. På långsamma låter hennes röst typ såhär: haaaöööaaaaaåååääääsch. Och Robin B, snygg som ett ekollon. Men Loulou åkte. Synd :( Menmen.

Sen kollade vi på fredag hela veckan och Sunes Jul. Höhö. Seriös, älskar Sunes jul. Bästa filmen evver. Såhär kan det tillexempel låta : Åååh vilken söt tjej. Nu pirrar det i Sunes mage. Hahah. Klaga inte på mej. Jag är nog lite väl trött. 

Förövrigt är det här ingen modeblogg, men när jag ser att dessa, av oss kallade Ulla-kjolar (fråga inte varför, vi har våra anldningar) är tillbaka kan jag inte låta bli att säja som alla modebloggare: VILL HAAAA! Trodde att dom hade dissat ullakjolarna forever and ever, men nu är dom back! ... *letar bild*... Nej, hittar ingen bild men den är i alla fall fiiiin :D:D:D:D: Men nu ska jag sticka puss♥

Kommentarer
Postat av: Liene

TYcker att det var helt okej att Loulou åkte ut.

Och Alice och Anna var verkligen grymma, visst är Anna mycket bättre på up-tempo låtar!

Men min favorit var ändå Johan, haha.

2008-10-25 @ 09:59:22
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

Vad är ulla-kjolar fäörresten? haha, konstigt att jag inte vet.

2008-10-25 @ 09:59:51
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0