eyyo

Hejsan! Träningen gick asbra! Känner mej duuuuuuuktigast! kan ju allt nu! Förrutom det nya då, vilket jag kommer kunna nästa vecka!  Och att jag nu sitter här med matten får mej att känna mej ännu duktigare. Eller nja... har gjort typ två tal hittills men det är ju alltid en bra början! Och allt bra börjar väl med en bra början eller?

Min byrå har gått sönder så just nu ligger det kläder över hela golvet här. Ser skojj ut! förstår inte vad det är med min byrå, den får fel ibland och går varken att öppna eller stänga. Vad puckad den är.

Nu sitter jag och lyssnar på Lady GaGa-just dance. Varning beroendeframkallande! Den är så bra av någon anedning! Av vilken får man klura ut själv! Menmen jag är helt fast i den i alla fall!

Men nu ska jag nog sticka, Puss♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du får en bra dag:)

2008-10-24 @ 14:00:23
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0