Sammanfattning om dagen (vet inte vad det betyder men det låter fint, Skojja! Klart jag vet.)

Hejsan!  Sara kom också. Hade najsigt men gjorde ingenting speciellt alls. Spelade in lite flummfilmer, snackade lite och skrattade ihjäl oss! Trevligttrevligt var det. Sen ramlade jag av en stol också. Det höll jag på att glömma :P Nu har jag ont som in i *******. Inte trevligt. Andra gången i dag faktiskt. Konstigt .

Just nu lyssnar jag på Alice Svensson. Helt seröst! Tjejen är en stjärna. Hoppas att hon kommer tvåa. Det går aldrig lika bra för ettorna som för tvåorna. Jag menar vem är mest känd? Daniel eller darin? Okej, Agnes och Sebastian är väl ganska kända bägge två. Men Marcus eller Erik? Marie eller Amanda? Där ser du:)  Hursomhelst så kommer hon gå långt i vilket fall som helst. Alice alltså. Men puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0