23oktober gaah

Tjo! Har varit i skolich, hade massa tråkiga ämnen. Tillexempel idrott, men den var inte jag med på för jag får inte för jag är sjuk. Det var skitdumt! För vi hade dans och det är typ den enda saken som är sådär jättekul på idrotten. Det har vi aldrig nästan, och när vi väl har det så är jag sjuk! Ush!  Sen på hemkunskapen började vi på pepparkakshus som ska bli färdiga till jul? ööööööh.

Men ikväll blire träning! Jippi! Och jag tänker igrornera att jag egentligen inte får. Börjar gå bra nu, ocj jag lääääängtar tills i kväll!


Nu ska Flajsan sticka, puss♥

Kommentarer
Postat av: Liene

Kommer ha idrott imorgon och dans, men v har pardans, haha:P

Synd att du just nu var sjuk. Krya på dig!

2008-10-23 @ 18:01:09
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Lycka till på träningen då ;p hah. och ha en bra kväll =)

2008-10-23 @ 19:50:51
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0