13april

Hejsan, idag är en jäkla slappdag. Jag har inte ens bytt om till kläder än, utan hasar omkring i pyjamas, tofflor och morgonrock. Har inte haft någon sådan dag på hela lovet, så det kanske behövdes. Jag har verkligen motionerat det här lovet. Promenerat mycket med kompisar och så. Tummen upp till mej. Fast jag har tjockat godis, läsk och sånna saker varje dag. Hihi. Nu sörjer jag för skolan börjar imorgon. Låt mej slippa. Det här lovet har varit bäst och jag är inte riktigt redo att komma tillbaka än. Låt det bara vara en liten stund till tack. Att det har varit så bra hänger nog delvis på solen. Allt blir lättare när det blir varmare ute. Det har varit så skönt att bara släppa allt en vecka. Bara göra saker jag tycker i solskenet.  Mina påsklov har blivit lyckade så länge jag kan minnas, jag vet verkligen inte varför.

Undrar seriöst hur många kilo odis jag har stoppat i mej. Hmm.

puss♥

Kommentarer
Postat av: Cameras are FLASHING

Skönt att höra. Jag har också haft en bra påsk. Massa mat hela tiden, och så solen. Vem kan klaga på den? ☺

2009-04-15 @ 02:36:29
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0