1april

Hejsan. Här sitter jag och njuter av livet. Lyssnar på Jordin Sparks as usual. Hon vet hur det ska göras minsann den bruden. "next to you" är on just nu, och sjukt bra är den.

Har inte blivit lurad idag trorja, förutom från min lillasyster "DET ÄR ETT BORD PÅ KYLSKÅPET, LURAD!" hmm, inte helt trovärdigt kanske.... 

En lite konversation jag och min andra lillasyster hade:

Andrea: Jag ska gå resturang-linjen, helt klart!

Jag: Okej. Jag ska nog klippa mej.

Andrea: Öh okej?

Jag: Nej jag menar jag kanske ska bli frisör!

Hahah det tyckte jag var askul x) FÖRRESTEN! nu är det typ ett år sedan jag började blogga! Ja, inte på den här bloggen, men på min gamla tattarblogg. Haha, ingen får veta adressen, *lipa*. Men seriöst, jag skäms lite över det, ahahah. Jomen vilken normal människa sitter och skriver en lista med vad som gör hösten så bra? Jo, ungefär den nivån låg det på....

puss♥

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

hahah, sov så gott. puss. =)

2009-04-01 @ 23:53:57
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Sofie

MOHAHAHA! Min flisha i ett nötskal ;)

2009-04-03 @ 22:24:34
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0