24april

Jag har nästan aldrig haft idoler. Har istället lyssnat på olika låtar med massor av olika artister. Det bästa av varje typ. Men för cirka ett halvår sen fick jag upp ögonen (eller öronen för att vara mer exakt) för Jordin Sparks.  Hon skiljer sej inte jättemycket från alla liknande. Men de är endå något speciellt med henne. Hon har en helt fantastisk röst som är härlig att lyssna på. Och hon är sej själv. Låtarna är så trallvänliga (bra ordval där!) och helt klart speciella, även om dom handlar om ganska vanliga saker. Dom gör mej glad helt enkelt.
 
 
there was a time, when I was so afraid,
living in a shelf, hiding from my self
but baby thats was then, and I am made
of more than my yesterday, tihis is me now,
and I am living in the moment, I look aroud,
I cant belive the love I see, my fears behind me.

This is me now <'3

Kollar på talang nu. Jag tycker att man inte ska komma dit och sjunga, det hör inte dit enligt mej. Talang är väl endå tillför att man ska komma dit med talanger som liksom inte passar in någon annanstans. Även fast jag tycker om dom sjunger. Som Zara förra året, hon var sjukt duktig. 

Imorgon ska jag till alborgen med Emy, Linn och Ida :'D hihi

Och idag hade jag utvecklingssamtal. Jag är lite för busig och kommer försent ibland, men annars gick det ganska bra.
 
Och förlåt för jag inte har skrivit på typ en vecka. Hihihihihihiiiiii. Jag hade inget att skriva om. Eller jo men jag orkade inte. busigt

 jordin <33333

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0