2april

Grattis mami 80 år.! :D

Ååååååh. i morgon har vi tre prov och jag har typ inte tränat någoting. Känns ju verkligen jättebra. Fast veckan efter äre ju påsklov, så vi får väl uthärda fredagen också. Och min Emelie ska till London i morgon den lilla lyckosten. Usha, jag glömde till på köpet att krama henne hejå. Jag kommer ju sakna henne liiiitegranna. Fast inatt när ingen ser ska jag krypa ner i hennes resväska med alla underkläder och följa med till London. Där ska jag bo under hennes säng på hotellet och hon ska mata mej med potatismos när ingen ser. Mohaha.

Jag ÄLSKAR solen. Idag var det 13 grader ute! Man blir sjukt mycket gladare av den. Jag längtar redan till sommaren det ska bli så sjukt kul! Jag och mina brudisar ska cykla till göteborg bland annat. På vägen dit ska vi sova i sovsäckar under bar himmel tilsammans med alla uteliggare. Det ska bli sjukt kul. Hoppas föräldrarna inte märker att vi är borta bara. Jag har bestämt att jag ska bli brun som en neger i sommar. Jag älskar seriöst att bada, och i sommar ska jag bada ihjäl mej.

Brun som en pepparkaka, solblekthår, stora glasögon, jeansshorts, en snygg t-shirt och gladiatorsandaler. Jag längtar ihjäl mej.

 Jag bjuder på den. Dåld identitet på Emelie ehehehe. Men erkänn att jag var lite brun i allafall?  Mer grå iochförsej men brunare än vanligt.

Jag har fått låna en relativt bra mobil av Emyy. Jihåååå!''

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0