5april

Hejsan, jag är sjukt sugen på kinesmat.

Seriöst, jag tror ja kommer bli fet snart, jag äter så himla mycket godis, glass, läsk och sån skit. Men idag ska jag försöka vara nyttig har jag bestämt. Jag får så jäkla ont i magen av sött, men ändå äter jag det och det är ju inte speciellt smart.

Annars har jag precis vaknat här, och dagens planer är ännu oklara, men solen skiner ju, så jag kanske ska hitta på något utomhus då. Gå och köpa glass med någon kanske? Jag är jättesugen på Ben och Jerrys. Men SKIT. Då var jag där igen, jag skulle ju vara nyttig idag. Vi ändrar det där uppe till: Gå och köpa en äcklig grönsak med någon kanske? Jag är jättesugen på rotselleri.

Så det var bättre. Men vi ses.

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0