flickorna

Hejsan! idag har jag varit med Emma och Therese, SAKNADE UNGAR och Anna. Var på donken och käkade paj, mumsmums. Sen hoppade vi på en buss och satt där och pratade och skrattade. När vi hade åkt ett tag och stannade på resecentrum började vi asgarva och då ryter en läskig gubbe : MEN TYST! FÅR NI NÅGON LUFT? Vi vart asskraja och satt tysta ett tag tills han hade hoppat av bussen, hahah. Jag gick av bussen och gick hem och åt mat, en timme efter går jag på bussen igen och dom har suttit där hela tiden. Sen gick vi till ica och köte en stor jäkla kladdkaka och läsk och ställde oss ute och tjockade i oss alltihop. Sen sprang jag och Emma upp och ner i en trappa för att bränna kladdkakan. Haha.

När jag kom hem fick jag ett påskägg och satt och tjockade godis också, nyttig dag.

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0