Hello bad hairday.

Mitt hår lyder mej inte idag. Irrterande. Men jag har städat båda mina rum idag! Först här hos pappa, sen cyklade jag hem till mamma för att hämta mina älskade jeanstajts och då passade jag på att städa. Det är skönt att ha det städat, fast jag har det aldrig :'D Plus att jag hittade massa saker som har varit försvunna, och det är ju kul. Jag hittade bland annat min jäkla gula brallor som jag bodde i för cirka ett år sedan. Fy vad fult dom sitter alltså, det går inte att sätta sej ner med dom utan att visa halva stjärten. Jag hoppas för min egen skull att jag hade tunikor eller långa tröjor när jag hade  dom brallorna på mej.

Jag och min lillasyster försökte sätta upp studsmattan själva idag. Gick ju *host* jättebra. Pappa får nog hjälpa till lite hihi.

Låtar av Eminem brukar vanligtvis bara var störande enligt mej, men låten "when im gone" är asbra. Sorglig och fiiin.Men bara om man lyssnar på texten. "losing you- dead by april" är också en låt som jag har börjat lyssna mycket på trots att jag vanligtvis inte lyssnar på sån musik.

puss♥

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

bad hair dag får alla gå igenom.. hehe =) puss

2009-04-09 @ 04:46:09
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0