13feberuari fredagen den 13

Ooooh spoky, fredagen den 13de. Fattar inte varför det är en fredag som är otursdagen, hade det varit måndag den trettonde skulle jag ha kännt mej mer oturlig. På fredagar är jag nästan jämt glad (och vem är inte det liksom?) så dom kunde ju ha tagit en mer passande veckodag.

Jag är ganska förbannad på mej själv. Jag vill spara ut långa naglar, men jag biter så det är inte så lätt. Men jag är ju inte som normala nagelbitare som gnager på alla naglar, utan jag gnager bara på tummarna och lillfingrarna, noooormalt? Är ganska lockad av att köpa lösnaglar, men jag skulle säkert bara bita på dom också.

Ska snart vara med Heval Emelie och Sara och hitta på något skoj. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0