16januari onetreehill with sophia

Jag älskar oneetree hill. Jag älskar det, det är så himla underbart. Har kollat hela dagen med Sophia, och det är så bra att jag dör. Håller på och kollar på fjärde säsongen, och för alla som har sett det förut kan jag ju bara säja att jag dog när Peyton blev förföljd av den där jäkla Ian i början. Första gången jag såg det tyckte jag inte att det var så bra, ganska konstigt med tanke på hur mycket jag tycker om det nu. Man måste se några avsnitt och ge det en chans.

Har prov i morgon i SO. Har glömt och plugga, men whatafuck jag kan allt känns det som.  Glömde kameran i skolan  idag, så jag kan inte ladda upp några bilder. Men jag har varit busig idag, bland annat har jag designat Jossans skor med hjälp av en permanent penna, haha. Vart grymt snyggt! Ska phan bli skodesigner jag. Sugen på att piffa upp skorna? Jag fixar för en sisådär 5000 kronor styck, sen får du betala för pennan också, tror jag tappade bort mina permanenta pennor för ett tag sen.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0