18feberuari gratulationer och kungsberget

Hejsan! Idag är det ingen vanlig dag, ingen vanlig dag alls för det är ju HEVALS FÖDELSEDAG!  Grattis hjärtat. Själv fyller jag om prick en månad idag. Trevligtrevligt då blir man stor fjortis. Eller så inte.

Idag var jag i kungsberget med Sophia men åkte med Hannah Carro, Erik och Jonte också. Kalaskul vare, har verkligen saknat kunsberg. Förra året åkte jag ju hur mycket somhelst, det här var första gången för i år. Och jag ramlade inte en enda gång, imponerande!!

Fölåt för att jag inte lägger upp bilder, men jag ooooorkar inte just nu. Har i kameran menn orkar inte ladda över till datorn nu.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Bloggpengar

Hej! Vill du ha hjälp med hur du tjänar pengar på din blogg? Då kan jag hjälpa till! Ha en trevlig kväll :)

2009-02-18 @ 22:43:35
URL: http://bloggpengar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0