20feberuari sportlov!

WIHO! Nu har vi sportlov. Hur skönt som helst! Jag ska inte vara så lat det här lovet. Hoppas jag kommer iväg till kunsberg någon gång också.

Planer för dagen är att först åka till valbo och inhandla lite nya kläder, och födelsedagspresent till Heval eftersom att vi ska till deras resturang och äta mat och gratta Heval på söndag. Kalasnajs. Sen ska Sophia sova här och vi ska kolla på one tree hill hela natten.

Nu har även min usb-kabel till kameran kommit bort, suck. Så det blir inga bilder idag, men jag kan fota nya kläderna med webbkameran sen.

Puss♥

 ÅÅÅÅH HETING<3<3<3 minminmin. Och försök inte ta han för då biter jag er i fötterna (a)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

du kan ju glömma honom. min <33333333

2009-02-21 @ 12:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0