21feberuari erly in the mornniggg 01.10

Hola! Idag var jag med om något som inte alls var trevligt. Inte trevligt alls, FICKTJUVAR! Ush och fy och blä! Vi gick i valbo, och jag skulle precis ta fram min plånbok, när jag märker att den är BORTA! Fifasen! ficktjuvar ta er i stjärten! Först sprang vi till affärer där jag hade varit och letade efter den. Men neeeeeeeeeeeeej. Vi frågade i alla kassor men ingen hade hittat den. Jag tror inte att jag tappade den heller faktiskt... 1250 kr hade jag. Men som tur har vi spärrat kortet och beställt nytt, så 1050 kr kommer jag att få tillbaka i alla fall. Tur är väl det. Jag hittade massor av kläder jag ville ha, som jag inte kunde köpa. Blä. 200 kr som någon jäkla tjuv har nu som var MINA! Jag skulle faktiskt köpa kläder för dom. Bajsa på dej tjuväckel. Saker jag har hittat idag som jag ska köpa vid senare tillfälle(nej allt skulle jag inte ha haft råd med)  :

• Svarta chinos på gina tricot
• t-shirt vit med svarta grejer på från gina tricot
• tröja med halvlång ärm från gina elr jc, dom var liknande men jag ska bestämma mej för en av dom.
• Urblekta jeanstajts från gina tricot
• Lila tjocktröja med träd på från carligns
• Linne på Jc



Nu är Sophia här i alla fall, och vi har kolla på OTH så lite glad är jag ju :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0