22feberuari saturday night yesterday

Hejsan! Igårkväll var jag hemma hos Anna och kollade på melodifestivalen med henne och Jossan.Jag hejade på EMD som den lilla flicka jag är. Dom gick ju vidare också så jag vart glad! Vi hade i alla fall kul, vi typ dansade till massa gamla låtar, hehe, här har vi barnet kvar inom oss kan jag ju säja! För sen gick vi ut ock åkte madrass också, som grädden på moset. Först ville dom gå enda bort till kullarna, men eftersom att jag är lite rädd för typ mördare och björnar så hittade vi en backe som låg lite närmare. Det var kul, jag höll på att skratta ihjäl mej och varje gång någon gick förbi grävde vi ner madrassen i snön fr vi skämdes lite, haha.

Och i kväll blir det tjejmiddag på napoleon, hur mysigt somhelst!

Men jag stör mej hur mycket somhelst på att usbkabeln är borta, kan ju inte ladda upp några bilder nu! Men någon gammal bild kanske jag kan bjussa på.
 Ni får en bild från när jag krossade min spegel! najs.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0