24/25feberuari

Hej! Idag har jag sett på "mean girls" för 457te gången. Jag älskar den, och har gjort det sen jag var 9. Den är ju grymt rolig! Numera ser jag den typ en gång om halvåret. Förresten gillar jag nästan alla typ high-school filmer eller vad man ska säja. John tucker must die, he´s the girl, shes the man... you name it. Sen slutar det typ alltid med att dom har en bal i slutet, haha.

Annars idag har jag haft ont i huvudet och inte orkat göra så mycket. Men det var ju sån där fettodag eller semeldag eller vad det nu heter! Mums, en semla har jag tjockat i mej, hur gott somhelst! Det är mysigt att dom är så höga så dom knappt går att äta också, så man får grädde på näsan hur man än gör. Men i affären började dom med semlor för kanske en månad sen, hade det inte varit för att alla sa att det var semeldagen idag hade jag inte en aning på om det var för en månad sen eller idag. Hehe.
Mumsielemumsmums. Min semla! Halväten och fet.


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0