26feberuari about yesterdayyy

hejsan! Igår drog jag in till stan med Anna och Sara. Jag köpte två klubbor och ett tuggummi, hahha. Jag är nöjd med mina inköp. Vi gick bara runt och kollade en stund, det var mysigt. Sen åkte vi runt på bussen ett tag. And pratade you know.

Dagens planer är än så länge oklara. Hittar väl på något. Förresten har mitt kort kommit i ett paket jag kan hämta ut. Men eftersom att mitt ID låg i plånboken som blev stulen kan jag ju inte hämta paketet? Knäppt. Men man kan väl ta med en förälder? Jag får väl dra med mej en sån då antar jag.

 Kolla vilken skum mascara vi hittade by the way. Den är i en tub? Undrar om den får bra sålt...

 Hiiiih. Gårdagens inköp. Bara för att jag älskar klubbor (a)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0