28/1 feberuari/mars Stockolm vare ja!

Tjena! Jo, det vart ju stockholm idag, fy vad skönt det är att komma dit! Handlade liitegrann också, inte så mycket som jag hade tänkt kanske men jag kom på att jag har lite grejjer att köpa i valbo också. Hääääääärligt var det  stockolm, förutom att gå i affärer och vara i varje affär i trettiotre år (under högljudda protester från övriga familjemedlemmar) så gick jag och insöp atmosfären. Hoppas jag kommer dit snart igen för det är bland det bästa jag vet! Vill ni se mina inköp nu då? Här kommer dom vare sej ni vill det eller inte:

*här har det tidigare suttit en bild, men den var ful så jag tog bort den, eheheheheh* (dålig kvalite jag vet) Linne från Zara. Grymt snyggt. Fast man visar ju lite väl mycket av härligheten, så det blir nog till att ha ett annat linne under. Det ska välkommet få flytta in i min garderob. Eller rättare sagt till mitt golv, där jag förvarar kläder efter som att det är överskattat att lägga in i garderoben. 149 spänn gick det på.

 Sen köpte jag jeansleggings på MQ. Jag sprang fram och tillbaka flera gånger eftersom att jag inte kunde bestämma om jag skulle ha ljusare eller mörkare. Hade grym beslutsångest. Tillslut blev det dom mörkare, fast dom är väldigt ljus dom med.

Sen har jag kollat på melodifstivalskiten, och vet ni? Hon den roliga tanten, hon som sjöng opera vet ni? Hon har bott här i skitviken och gått i min farbrors klass, haha. Nu har jag äntligen börjat förså det nya systemet med dueller också. Jag är lite seg. Men jag brukar inte vara så engagerad i melodifestivalen så det är därför.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0