3feberuari today and yesterday

Hej! Blev inget bloggande igår. Jag hade mysipyspys med brudarna och när jag kom hem orkade jag inte. Vi kollade på film btw. Guess witch? guess witch? vi såg... TWILIGHT! Lite bäst den var eller? Tyvärr var jag ganska ensam om att tycka det. Vissa, tillexempel nästan alla, satt och sa: Men är den inte sluuuuuut snart? Och: den suuuuuuger. Då slog jag dom och sa åt dom att hålla käft, haha!

Idag iskolan vare assnuskigt! Vi skulle typ disikera en räka! Eugh! Jag och Jossan vägrade såklart. Men vi satt och kollade på Emelie och Lisa när dom höll på. USH! Jag och Jossan döpte räkan till Stefan. Stefan är död. Stefan är en tjej för han hade fiskägg i magen. Haha, jag som tyckte det här var äckligt, fatta när vi ska disikera koöga och grishjärta och skit. Jag kommer döööööö. Hallå, dom kan väl inte tvinga mej?

Har börjat kolla på CSI mycket nu på dvd. Både miami och vanliga. Det äger. USH! Bli sommar dumma väder.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0