5januari BUHU

AAARRRGH! Var värsta taggad på one tree hill idag, men neeeeeeej, då ska det ju såklart inte vara något idag. Ren och skär sorg. Får trösta mej med att kolla på vänner. One tree hill är så himla beroendeframkallande. Specellt när jag fick höra hur det slutade igår. För alla er som såg så kan jag ju bara säja att jag börjar grina om det var den där jäkla Lindsey han ringde. Det ska ju vara Peyton! Nog om det.

 Någon dans blir det förmodligen inte idag, kan helt enkelt inte, min hals gör så fakkat ont. Men däremot parllade jag mej iväg till skolan idag. Ett stort plus, så jag inte behöver jobba ikapp den här dagen också.


Behövs för att överleva.



Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0