8feberuari the yesterdayyy evening

Igår kväll busade jag massor med Emelie och Josefine, kalaskul. Kollade på melodifestivalen, men snyggsnygggan gick inte vidare till ens andra omgången, så jag sket i att koncentrera mej efter det. Jag vet inte ens vilka som gick vidare till globen eller andra chansen för jag satt och lekte med mobilen, heh. Caroline af Ugglas satt jag i alla fall och skrattade åt, hahaha. Hon är skojj. Orka melodifestivalen när inte Björn Gustavsson är med som förra året i vilket fall somhelst.

Låtar ni borde lyssna på är: Belle and Sebastian- i´m a cuckooo. Och Gavin DeGraw- next to me. Gör ni inte det är ni dumma för dom är bäst.


I`m glad to see you i had a funny dream and you were wearing funny shoes / i`m a cuckoo



Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0