9feberuari skolbus

Hejsan, busat massor i skolan idag samtidigt som jag har varit en duktig elev. Gjorde gröt som smakade klister på hemkunskapen, skrattade massor där. Skrev ord på miniräknaren på matten, det går att skriva hello, boobis och Sibel faktiskt. Shoot, hade inte kameran med, annars skulle ni ha fått sett mitt mästerverk. Sen på svenskan körde vi viskleken. HAHAHA, det var askul. Sen har vi fått sett schemat för någon friluftsdag vi ska ha på onsdag. Vi ska åka skidor, för då kan man göra söderklassikern. Det finns olika starttider för skidorna, alla mina kompisar fick åka klockan 2 tror jag det var, förutom jag som självklart ska vara tvungen att åka själv klockan 12 . Alltså hur kul blir det på en skala? Jag ska fyfasiken klaga. Hoppas det går bra att jag byter, för annars tänker jag i allafall komma när mina kompisar ska åka. Jaja, som tur var är det i allafall en tjej från min klass som ska åka när jag åker.
 
 Ey, its got to be got2b, bara för det är så kul att gå runt och säja. Sen är ju faktiskt hårsprayen jäkligt bra också.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt unge (:

2009-02-10 @ 16:02:26
Postat av: felicia

Söt kommenterare, tack :)

2009-02-10 @ 19:51:35
URL: http://felicialotsander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0