fel dag

Hej! Jag insåg just att jag blev sjuk på helt fel dag. Vi hade sovmorgon till kvart i tio, sen hade vi musik vilket jag faktiskt tycker är ganska roligt till skillnad mot dom flesta. Sen hade vi NO och SO vilket jag inte är ledsen att jag missade. Men sen skulle vi till badhuset och göra någon jäkla klassiker. Det tråkiga med att jag missade den är att den kan påverka idrottsbetygen längre fram. Fast äsch, så mycket orkar jag inte bry mej...

Om man ska ligga hemma och vara sjuk kan man väl i alla fall få turen att vara det på någon dag när man har en lång dag med tråkiga ämnen. Torsdag tillexempel? Men i morgon blir det skola i alla fall. Mår mycket bättre nu, och jag tänker inte missa dansen på kvällen.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0