Felicia loves oth and music

Hej! Har nyss kollat på one tree hill och jag är kärkärkär i den serien! Det är ju helt sjukt att det bara går en gång i veckan! Jag skulle helt seriöst dö om jag missade det. Sen är det alldeles för kort också. Vadå 55 minuter? För mej känns det som 5. 

Internetanslutningen har krånglat idag och lite igår, det gjorde så att jag inte kom in på spotify och kunde inte lyssna på musik. Sen är min mobil trasig och jag andvänder en som det knappt går att lyssna på musik på för ljudet är så dåligt. Jag fick helt seriöst panik. Jag kan inte leva utan musik. Jag får psykbryt! Som tur vad hittade jag några gamla låtar i en dammig mapp, och dagen var räddad.

Alltså skulle jag kunna ha dött två gånger idag, en gång när jag höll på och missa one tree hill, och en när jag inte kunde lyssna på musik.

 Ganska fail, men jag gillar den endå på något sätt...
 Me

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0