give me summer!

Jag tog mej igenom söderklassikern på skidor väldigt bra, en mil har jag åkt och varit duktig. Det var inte så jobbigt jag hade trott, men inget jag skulle göra annars liksom. Jag är ju såå duktig på längdskidor *hostilehost*. Det konstiga är att det är mycket läskigare med längdskidor än slalom. På längdskidor ramlar jag hela tiden, haha.  Och i backarna sitter jag ner och andvänder skidorna som pulka. I`m the kingen utan k.

Förövrigt anar ni inte hur mycket jag längtar till sommaren. Man tycker ju det är onödigt med tanke på att jag kommer hinna längta ihjäl mej innan det äntligen blir sommar. Men det går ju liksom inte att låta bli. Sommaren 09 kommer jag personligen se till så att det blir den bästa. Fatta vad kul, gå runt i snygga sommarkläder, ballerinaskor för hela slanten. NU ska jag börja spara till sommaren. Till alla glassar, alla besök i köpcentret och allt annat man kan lägga pengar på i sommar. Sen ska jag bada varenda dag, hitta på konstiga saker med kompisar, sova i tält, bli brun som en bajskorv, hänga ute i värmen, ha tid för alla kompisar som man inte riktigt har haft tid för under tiden man har varit i skolan, inte bekymra mej för skolan ett dugg, lämna alla läxor och annat oviktigt någonstans där jag aldrig kollar, leva livet, ha allmänt kul, poppa musik,  sova ut ordentligt, åka bort, ha kul på gröna lund, åka till stockholm, sova över med kompisar, insupa solsken, bara leva i nuet och sluta sitta inne och skriva saker man ska göra om ett halvår på bloggen som ett jäkla freak.

åååh... SOMMAR! Förutom att jag inte kunde posa på kort var det en jäkla bra tid. Lite brunare hade jag dock planerat att bli, men jag blir faktiskt mer grå än brun ... haha

Det var allt för mej leverpastej. Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0