i´m a nolifer

Gör det här testet annars kommer något tragiskt hända i helgen! Okej!

Var kommer du ifrån? Sverige
Heter? Felicia Mari Lotsander heter jag
Hur gammal är du? 13år och 11 månader
När fyller du år?  18Mars
Tycker du om någon just nu? Nej det gör jag inte
Jag samlar på? hmmm... pengar? Fast det går inte så bra
Gröna eller röda äpplen? GRÖNAGRÖNAGRÖNA. Fast vi har alltid röda hemma haha
Vilken tid gick du upp idag? En halvtimme försent, så jag fick stressa hur mycket somhelst. 07.00
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp. Min egna sköna säng
Har du sovit ensam inatt? Jaa
Har du strumpor på dig nu? Ja! Och för en gångs skull är det samma färg på båda
Hur svarar du i telefon? Hej det är felicia, eller hallå eller jaa?
Vad ska du göra ikväll? Sova, fiphan vad jag är trött!
Vad ska du göra imorgon? SOVA! fy vad lat jag ¨låter, jag brukar inte vara såhär trött
Var vill du bo när du blir stor? I stockholm eller utomlands
Vad vill du bli när du blir stor? Sopkärring. Nä, jag vet inte
Är det okej att gråta? Haha, ibland kanske?
När grät du senast?  När jag såg på one tree hill
Vilken årstid tycker du bäst om? SOMMARSOMMARSOMMAR
Laddar du ner musik och filmer från internet?  Som att jag skulle veta hur man gör?
Skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands! Och handla kläder. Och sänka lite till typ rädda barnen
Bär du glasögon eller linser? Nej,
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, fast det kan ju vara snyggt att andvända ibland
Har du piercing? Nej. Men jag skulle kanske vilja ta i naveln eller läppen
Öronen? Öronen?
Har du tatuering? Nej. Men kanske nån liten fin i framtiden
Vill du gifta dig? Jag planerar inte. Men kanske när jag blir vuxen
Vill du ha barn? se ovan
Solar du ofta? På sommaren, det är ju ganska svårt nu
Är du bra på att laga mat? Jag kan göra popcorn om det var det du undrade. Men ni får räkna med att jag bränner dom.
Gillar du att dansa? Loveit<3
Vilken är din favoritglass? BEN&JERRYS
Tror du på ett liv efter döden? vetinte riktigt
Bor dina föräldrar tillsammans? ne
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilka hårfärger har du haft? Blont
Är du beroende av något? Många saker.
Röker du? NEJ.
Senaste låten du hörde? 17år<3<3
Vad gör du på helgerna? olikaaaa
Vem kramade du senast? Heval
Saknar du någon nu? oja
Vem ringde dig senast? Heval
Var du glad igår? Både och








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0