15januari trötthet

Hej där! Allt bra? Själv är jag grymt trött. Sov visst för lite i natt. Sista lektionen gick ju sådär... Var hur trött som helst, Sofie också, och det kan ju bara sluta på ett sett. Är i stort sett jämt flummig, och när jag är trött är jag värst. Och gissa vad våran lärare sa? "Såhär: Ni påminner mej om en dricka man brukar dricka på sibylla... den är brun och smakar choklad." Haha, då var det alltså pucko han syftade på. Inte snällt. Fast då hade vi iochförsej kallat honom "Helge" och "Älgen" ett bra tag, och skrattat varje gång han öppnade käften för han pratar så roligt.

Nu har jag tre läxor som ska vara fördiga tills i morgon. bara att sätta i gång. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHAH vi äger!

2009-01-23 @ 19:40:37
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0