1januari 2009 igår och i år

Hesan alla! Igår firade jag nyår hemma hos Sofie. Hannah var också där och det var kulikul. Vi gjorde massa saker. När klockan slog tolv var vi ute och skålade och tog kort. Men alla mina blev som vanligt helt fail för jag bara har mobilkamera på 2 mgapixel som rent ut sagt suger. Men jag kanske kan få några av Sofie sen som har en systemkamera den bajsungen :p.

Här är lite nyårslöften inför nållnio som jag inte lovar att hålla:

• Köpa en bra kamera. Behöver ju inte vara världens bästa, men den ska ju vara bra.

• Lägga in kort på datorn varje kväll. Och sortera dom efter datum.

• Ta mer kort.

• Äta mindre Glass, godis, popcorn, kakor och sådant.

• Träna mer.

•  Vara med på alla idrottslektioner, inte bara när jag tycker det är kul. (fast när jag är sjuk måste jag ju såklart inte) 

•  Plugga till alla prov

• Göra alla läxor

• Vara mycket med olika kompisar och inte samma hela tiden.

• STÄDA MER!

Det får räcka. Jag är duktig om jag klarar hälften. Nyårslöfterna börjar... IMOGON! Nu ska jag gå och göra motsatserna mot allt detta tills i morgon. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0