21januari

hej! här har jag inte kollat in på några dagar nu... anledning? Nej. Jag har varit ganska hängig och får väl skylla på det antar jag. Dom tre senaste dagarna har jag varit uber-flummig i skolan och jäkligt trött. Man vill ju liksom inte stanna hemma heller, då hamnar man ju hur mycket efter somhelst. Så om jag inte drabbas av hjärtattack brukar jag ändå gå till skolan, lite huvudvärk kan jag stå ut med, hellre än att sitta hemma och plugga i kapp på fritiden. Sen hade vi ju musik idag, haha det vill man ju inte missa. Men alla andra hatar det. Ja, jag kan erkänna att musikläraren har en dryg röst och kan babbla liiiiite mycket ibland. Men jag älskar att spela gittarr och sånna saker.

Jag har fått pengar för den här månaden nu! wiiiihooooo! Snart blir det väl en sväng till valboköpcentrum då! hahah! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0