22januari. skolan

Hej! Idag gick skolan relativt bra, trots att det är värsta dagen på veckan. Torsdagar har vi verkligen alla tråkiga ämnen. Idrott (jaja det kan vara kul ibland. men sällan), matte, So, franska... Sen har vi inte någon sovmorgon heller vilket man blir vädigt van vid när man har det ofta. Torsdagar skulle man lika gärna kunnat stryka från veckan, om det inte var för att jag har dans på kvällen. Den börjar by the way idg, men jag visste inte riktigt vilken tid jag skulle vara där och lite mera sånna saker, sen har jag ju den jäkla huvudvärken, så just idag skiter jag i det. Men jjag ser fram e mot nästa vecka.

Skulle ha åkt till valbo idag och handlat, men syrran hade snott busskortet, så det vart inte så mycket med det... Men nu ska jag sticka puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0