23januari, girls nighhhhhhht

Bhoa! Kom nyss hem från Emelie. Och jag har varit helt nyttig fast det är fredag *stolt*. Jag köpte en påse risen, det är väl nyttigt? Mörk choklad liksom. Sen köpte jag en cola-light. Inte det godiset jag har ätit i mina dar, men funkade bra. Läsk ska vara orange, inte brun! Och godis ska inte heller vara så jäkla mörkt, inte påsen i alla fall. Jag kände mej väldigt tråkig med mitt bruna godis, medan jossan och emelie satt med sina färgglada godisar.

Och vi har haft väääldigt kul. Fast vi har inte varit så engagerade i saker. Mest skrattat och flummat. Vi tre har jämt så jäkla kul! Helt seriöst.

och i morgon ska vi tre till valbo och shoppa kläder. Och gissa vilka som kommer dit? Bäst-Alice snygg-robin och kevin! mohaha najjs.

Jag har glömt min usb-kabel hos pappa tror jag s det blir nog inte så mkt bilder... Sen blir jag så sur! Har skrivt ett inlägg idag som bara försvann. Fy vad sur jag blir!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0